- Wstęp
- OCENIANIE W NAUCZANIU MODUŁOWYM
- CELE SZKOLNEGO SYSTEMU OCENIANIA
- OGÓLNE ZASADY WEWNĄTRZSZKOLNEGO SYSTEMU OCENIANIA
- OCENIANIE PRZEDMIOTOWE
- KRYTERIA OCEN (STOPNI) Z PRZEDMIOTÓW
- KRYTERIA OCEN (STOPNI) ZACHOWANIA
- ZASADA OTWARTOŚCI
- ZASADA PRZEKAZU INFORMACJI RODZICOM (PRAWNYM OPIEKUNOM)
- ZASADA PODMIOTOWOŚCI I INDYWIDUALIZACJI
- ZASADY KLASYFIKOWANIA UCZNIÓW
- KLASYFIKOWANIE I KRYTERIA OCENIANIA – ZAJĘCIA PRAKTYCZNE I PRAKTYKA ZAWODU
- EGZAMIN KLASYFIKACYJNY
- SPRAWDZIAN WIADOMOSĆI I UMIEJĘTNOŚCI UCZNIA W ZWIAZKU Z ZASTRZEŻENIAMI WOBEC ZASTOSOWANYCH PROCEDUR USTALANIA OCEN KOŃCOWO-ROCZNYCH
- EGZAMIN POPRAWKOWY
- ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD I KAR
- PROCEDURY ODWOŁAWCZE
- WARUNKI UKOŃCZENIA SZKOŁY
- AKCEPTACJA I ZATWIERDZENIE WEWNĄTRZSZKOLNYCH ZASAD OCENIANIA ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W TRZCIANCE PRZEZ UCZNIÓW, RODZICÓW (PRAWNYCH OPIEKUNÓW) I NAUCZYCIELI
- AKCEPTACJA, ZATWIERDZENIE I ZMIANY STATUTU ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W TRZCIANCE
- EGZAMINY
- WYCHOWANIE FIZYCZNE
§ 39.
CELE SZKOLNEGO SYSTEMU OCENIANIA
1. Ogólne:
-
-
- Wspieranie kariery ucznia.
- Gromadzenie informacji, rozpoznawanie i upowszechnianie przez nauczycieli poziomu i postępów w opanowaniu przez ucznia wiadomości i umiejętności w stosunku do wymagań edukacyjnych dla rzetelnego wnioskowania o jego osiągnięciach.
- Spowodowanie świadomego udziału wszystkich zainteresowanych w procesie nauczania.
- Umożliwienie nauczycielom doskonalenie organizacji metod pracy dydaktyczno-wychowawczej dla podniesienia efektów nauczania.
-
2. Szczegółowe:
-
-
- Pobudzanie rozwoju umysłowego ucznia.
- Ukierunkowanie jego dalszej samodzielnej pracy.
- Wdrożenie ucznia do systematycznej pracy, samokontroli i samooceny.
- Ukształtowanie jego umiejętności, wyboru, wartości pożądanych społecznie i kierowania się nimi we własnym działaniu.
- Nabywanie przez ucznia umiejętności rozróżniania zachowań pozytywnych i negatywnych.
- Dostarczanie rodzicom (prawnym opiekunom) bieżącej informacji o postępach ich dzieci, a nauczycielom – informacji o poziomie osiągania założonych celów dydaktyczno – wychowawczych.
- Budowanie przez szkołę, przy współpracy z rodzicami (prawnymi opiekunami) i środowiskiem lokalnym, programów oddziaływań adekwatnych do rozpoznawanych potrzeb.
- Formułowanie oceny.
-